ОПИС НА РАБОТНОТО МЕСТО
Административниот асистент на менаџмент ги организира и надгледува сите административни активности со цел непречено функционирање на дневните активности на канцеларии и сали за состаноци. Одговорен е за организирање на распореди на состаноци и настани, како и известување за истите, подготовка на деловна коресподенција, попис на средства и канцелариски материјали, координирање помеѓу сектори, примање и подредување на испораки.
ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ И ПОЗНАВАЊА
- Завршено соодветно високо образование
- Работно искуство како административен асистент ќе се смета за предност
- Познавање на работа со компјутери
- Одлично познавање англиски јазик
- Одлични комуникациски способност
- Способност за организација и координирање
- Способност за тимска работа
- Висока работна етика
- Флексибилност
ДОПОЛНИТЕЛНИ ИНФОРМАЦИИ
- Огласот е отворен 5 работни дена. Апликациите треба да бидат доставени на email: hr@acibademsistina.mk или по пошта на: Клиничка Болница „Аџибадем Систина“, ул. „Скупи“ 5А, 1000 Скопје.
- Уредна пријава ќе се смета секоја навремена пријава по огласот.
- Дискреција на кандидатите е загарантирана.