Аџибадем Систина

Активен оглас

Активен оглас

Административен асистент на Менаџмент

Објавено на: 26.09.2025
Статус: Активен

ОПИС НА РАБОТНОТО МЕСТО

Административниот асистент на менаџмент ги организира и надгледува сите административни активности со цел непречено функционирање на дневните активности на канцеларии и сали за состаноци. Одговорен е за организирање на распореди на состаноци и настани, како и известување за истите, подготовка на деловна коресподенција, попис на средства и канцелариски материјали, координирање помеѓу сектори, примање и подредување на испораки.

 

 

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ И ПОЗНАВАЊА

  • Завршено соодветно високо образование
  • Работно искуство како административен асистент ќе се смета за предност
  • Познавање на работа со компјутери
  • Одлично познавање англиски јазик
  • Одлични комуникациски способност
  • Способност за организација и координирање
  • Способност за тимска работа
  • Висока работна етика
  • Флексибилност 

ДОПОЛНИТЕЛНИ ИНФОРМАЦИИ

  • Огласот е отворен 5 работни дена. Апликациите треба да бидат доставени на email: hr@acibademsistina.mk или по пошта на: Клиничка Болница „Аџибадем Систина“, ул. „Скупи“ 5А, 1000 Скопје.
  • Уредна пријава ќе се смета секоја навремена пријава по огласот.
  • Дискреција на кандидатите е загарантирана.

Прикачете CV *

Се согласувам личните податоци да се чуваат во датабазата на Клиничка болница АЏИБАДЕМ СИСТИНА Скопје за регрутација на кадар.

Повеќе информации околу заштитата на личните податоци можете да прочитате во Политика на приватност.

Copyright © 2025 Developed by Unet All rights reserved.